مقالات

10 تا از گرانترین ساعت مچی دنیا؛ از قیمت آن‌ها تعجب می‌کنید!

10 تا از گرانترین ساعت مچی دنیا؛ از قیمت آن‌ها تعجب می‌کنید!

انتخاب گرانترین ساعت مچی دنیا برای مایی که در کشور ایران زندگی می‌کنیم، عملا امکان پذیر نیست. چون این ساعت‌ها با قیمت‌های نجومی به فروش می‌روند و فقط یک عدد از آن‌ها در جهان وجود دارد. به همین خاطر لیستی که به عنوان گران‌ترین ساعت‌های مچی دنیا به آن اشاره می‌کنیم، در واقع لیست قابل خرید نیست؛ اما بد نیست که شما با این ساعت‌های زیبا که ضمن داشتن کارایی فوق العاده، بسیار خاص و منحصر به فرد هستند توجه داشته باشید.

گرانترین ساعت مچی دنیا کدام است؟

قیمت ساعت مچی گران موجود در بازار به دلیل ترکیبات و طراحی خاص آن است. اگر به دنبال گرانترین ساعت مچی دنیا هستید، همراه ما باشید تا 10 مورد از این ساعت‌ها را به شما معرفی کنیم.

The Graff Diamonds Hallucination

 

1. The Graff Diamonds Hallucination

قیمت: 55 میلیون دلار

سال: 2014

یکی از گرانترین ساعت مچی دنیا که با شاهکار طراحی و بی نظیر خودش شما را شگفت زده می‌کند، ساعت The Graff Diamonds Hallucination است. برند گراف را می‌توان به عنوان گرانترین برند ساعت مچی دنیا شناخت. این ساعت دارای 110 قیراط الماس رنگی شامل صورتی، آبی، سبز، نارنجی و زرد است. الماس‌های رنگی، فانتزی طبیعی فوق العاده‌ای را برای این گرانترین ساعت مچی دنیا به وجود می‌آورند و با ترکیب با الماس‌های سفید، جلوه‌ای رنگین کمانی به این ساعت می‌بخشند. در حالی که الماس‌های باگت و برلیان گرد در این ساعت‌ها به کار رفته‌اند، طراح این ساعت ترکیبی از الماس‌های قلب، گلای، زمرد، مارکیز و گرد را انتخاب کرده است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش کوچک است که به الماس‌ها نشان می‌دهد تا برجسته‌تر باشند.

The Graff Diamonds' Fascination

2. The Graff Diamonds’ Fascination

قیمت: 40 میلیون دلار

سال: 2015

در سال 2015 گراف توانست یکی از گرانترین ساعت مچی دنیا را با بیش از 150 قیراط الماس بدون رنگ طراحی کند. الماس‌های گلابی شکل، طراحی بی عیب و نقصی را برای The Graff Diamonds’ Fascination به وجود آورده‌اند.

Patek Philippe Grandmaster Chime

3. Patek Philippe Grandmaster Chime

قیمت: 31 میلیون دلار

سال: 2019

وقتی صحبت از گرانترین برند ساعت مچی دنیا می‌شود، باید به سراغ برندی به نام Patek Philippe برویم. نامی که با پیچیدگی، اعتبار و ساخت ساعت‌های خاص و عالی مرتبط است. در مجموعه متنوع ساعت‌های این برند، ساعتی به نام Grandmaster Chime وجود دارد که به عنوان گرانترین ساعت مچی دنیا شناخته می‌شود. این ساعت در یک حراج خیریه در سال 2019 فروخته شد. این ساعت در صنعت ساعت شناسی یک شاهکار اعلا است که از مجموعه‌ای از 20 عنصر متمایز تشکیل شده است. زیبایی ظاهری، کیفیت و جزئیات خاص این ساعت باعث شده تا آن به عنوان یکی از گران‌ترین ساعت مچی مردانه دنیا شناخته شود.

The Breguet 1160

4. The Breguet 1160

قیمت: 30 میلیون دلار

سال: 2008

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه این ساعت صحبت کنیم، باید بگوییم که ساعت جیبی اصلی 1160 در سال 1783 برای ماری آنتوانت، که ساعت‌های Breguet را جمع آوری می‌کرد، سفارش داده شد. متاسفانه، با انقلاب فرانسه ملکه فرانسه هرگز نتوانست مالکیت ساعت او را در دست بگیرد. به همین خاطر این ساعت در همان سال‌ها تکمیل نشد. در سال 2004 نیکلاس هایک دستور داد که این ساعت از سوی نقاشی‌های ثبت شده تولید شد. به همین ترتیب این ساعت لوکس در سال 2008 تکمیل شد.

Jaeger-LeCoultre Joaillerie 101 Manchette

5. Jaeger-LeCoultre Joaillerie 101 Manchette

قیمت: 26 میلیون دلار

سال: 2012

به عنوان یکی دیگر از انواع گرانترین ساعت مچی دنیا می‌توان به این ساعت اشاره است. این ساعت که با ظاهر دستبند مانند طراحی شده است، به مناسبت جشن الماس به ملکه الیزابت دوم و به مناسبت جشن 60 سالگی تاج و تخت ارائه شد. این ساعت جذاب دارای 576 عدد الماس است. صفحه یاقوت کبود خاکستری این ساعت، زیبایی بیشتری را از آن خود کرده است. زیبای و ظرافت این ساعت باعث شده تا آن را به عنوان خاص‌ترین ساعت‌های گران قیمت بشناسیم.

Chopard 201-Carat Watch

6. Chopard 201-Carat Watch

قیمت: 25 میلیون دلار

سال: 2014

Chopard 201-Carat Watch در واقع یک دستبند الماس متصل به ساعت است. این دستبند ترکیب شده با الماس زیبایی فوق العاده‌ای دارد و می‌توان آن را به عنوان خاص‌ترین ساعت مچی زنانه شناخت. این ساعت دارای سه مدل الماس قلبی شکل است که شامل یک عدد الماس 15 قیراطی صورتی، یک عدد الماس 12 قیراطی آبی و یک عدد الماس سفید 11 قیراطی سفید هستند. این ساعت با رنگ‌های خاص خودش همه را جذب خود می‌کند.

Patek Philippe Supercomplication

7. Patek Philippe Supercomplication

قیمت: 24 میلیون دلار

سال: 1933

باز باید به سراغ گرانترین برند ساعت مچی برویم. این برند ساعتی را در سال 1925 به عنوان پیچیده‌ترین ساعت جهان تولید کرد. این ساعت جیبی هنوز در سال 1932 تمام نشده بود و به یک افسانه برای فروش تبدیل شد. با این حال این ساعت خاص و جذاب برای طراحی در سوئیس قرار داده شد و به قیمت 24 میلیون دلار فروخته شد.

Jacob & Co. Billionaire Watch

8. Jacob & Co. Billionaire Watch

قیمت: 18 میلیون دلار

سال: 2018

این ساعت با الماس‌های تراش زمرد تهیه شده است که هر کدام وزن 3 قیراطی دارند. طراحی خاص و مکانیکی عقربه‌ها و صفحه نمایش این ساعت باعث شده تا زیبایی آن چندین برابر شود. شاید بتوان این محصول را به عنوان زیباترین ساعت مچی زنانه شناخت که در کنار داشتن جزئیات بسیار زیاد می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

Rolex Paul Newman Daytona

9. Rolex Paul Newman Daytona

قیمت: 17.75 میلیون دلار

سال: دهه 1960

رولکس “پل نیومن” دیتونا به عنوان گرانترین ساعت مچی دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا هدیه‌ای از طرف همسر پل نیومن، جوآن وودوارد بود. جوآن برای بزرگداشت رابطه‌شان، روی قاب پشت ساعت یک پیام صمیمانه حک کرده است که ارزش این ساعت را چندین برابر می‌کند. این ساعت به عنوان نمادی از عشق، پایداری و محبوبیت در رابطه شناخته می‌شود. در نهایت این ساعت در سال 2017 به حراج گذاشته شد و با قیمت بالا فروخته شد.

Patek Philippe 1518

10. Patek Philippe 1518

قیمت: 11.1 میلیون دلار

سال: 1941

ساعت Patek Philippe 1518 یک ساعت ارزشمند و پایدار است. این ساعت از یک کرنوگراف نیز تشکیل شده که زیبایی ان را چندین برابر می‌کند. به کار رفته بهترین فلزات و کمیاب بودن این ساعت باعث شده تا آن به عنوان گرانترین ساعت مچی دنیا به فروش برود. در سال 2016 این ساعت با قیمت بالا فروخته شد و نام آن در میان لیستی از گران‌ترین ساعت‌های مچی دنیا ثبت گردید.

افشین واچ؛ ارائه دهنده بروزترین ساعت‌های مچی دنیا

شناخت گرانترین ساعت مچی دنیا به شما این امکان را می‌دهد تا متوجه شوید چه ساعت‌هایی در دنیا وجود دارند که با قیمت‌های گزاف به فروش می‌روند. این ساعت‌ها در سایت‌های فروش ساعت جهانی نیز به فروش نمی‌روند؛ اما اگر نیاز به خرید زیباترین و بروزترین ساعت مچی دنیا را دارید، در سایت افشین واچ همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *