مقالات

معرفی بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه (8 مارک جهانی معروف)

معرفی بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه کدام‌اند؟ اینکه یک ساعت مچی لوکس بخرید یا کلاسیک، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت این برند تولید کننده ساعت مچی است که باید کیفیت بالایی داشته باشد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین مارک‌های ساعت مردانه بپردازیم. مارک‌هایی که همواره تاکید زیادی روی کیفیت محصولات خود داشته و دارند و با ساعت‌های جدید خودشان شما را شگفت زده می‌کنند.

معرفی بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه

بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه می‌توانند نیازهای شما را به یک ساعت مچی کلاسیک یا اسپرت برطرف کنند. هیچ برندی بدون دلیل معروف نمی‌شود و قطعا دادن پسوند «بهترین» به برخی از مارک‌های تولید کننده ساعت مچی مردانه بی دلیل نیست. اکثر مارک های معروف و محبوب جهانی دارای اعتبار بسیار بالایی‌اند و سابقه چندین دهه برای تولید محصولات از آن خود کرده‌اند. در ادامه مقاله قصد داریم بهترین و معروف‌ترین مارک‌های تولید کننده ساعت مچی مردانه را به شما معرفی نماییم.

1. کاسیو

کاسیو نام یکی از برندهای جهانی مطرح است که فعالیت خود را از سال 1946 آغاز کرد. مهندس و صاحب این برند در سال 1954 یک ماشین ساخت و در سال 1957 یک کامپیوتر کاسیو را به بازار عرضه کند. پس از آن کم کم ساعت‌های دیجیتالی با عملکردهای نوآورانه توسط این برند روانه بازار شدند که هر کدام زیبایی فوق العاده‌ای داشتند. این ساعت‌ها می‌توانند با عمر باتری 10 ساله، مقاومت بسیار بالا در برابر سقوط و آب، عملکرد خوبی را از خود نشان دهند. ساعت‌های کاسیو طراحی بی نظیر و ظاهر جذابی دارند که همین موضوع باعث برتری آن‌ها نسبت به سایر ساعت‌های موجود در بازار شده است.

2. سیکو

بدون شک شما تا به حال نام برند سیکو را به عنوان بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه شنیده‌اید. برند سیکو فعالیت خود را از سال 1881 آغاز کرد و از آن روز به بعد به یک بازیگر اصلی در دنیای ساعت سازی تبدیل شد. برند سیکو اولین ساعت کوارتز را در سال 1969 روانه بازار کردو کم کم ساعت‌های سیکو پیشرفت کردند و توانستند به یکی از بهترین ساعت‌های سوئیسی تبدیل شوند. این برند ساعت‌هایی را تولید می‌کند که برای غواصان حرفه‌ای بهترین انتخاب‌اند. مزیت برند سیکو این است که ساعت‌های خود را با تنوع قیمتی بسیار بالا عرضه می‌کند تا همه افراد بتوانند بسته به بودجه خود از ساعت‌های سیکو استفاده کنند.

3. سیتیزن

سیتیزن یکی دیگر از بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه است. این برند در سال 1930 تاسیس شد و به لطف مشارکت سرمایه گذاران ژاپنی و سوئیسی، توانست به یکی از بهترین برندهای ساعت تبدیل شود. سیتیزن به نوآوری خود مشهود است و محصولات خود را با دقت بالایی تولید می‌کند. ساعت‌های سیتیزن در اکثر مواقع دارای کیفیت معمولی هستند، اما برخی از مدل‌های این ساعت‌ها می‌توانند نور را به انرژی تبدیل کنند.

بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه

4. رولکس

رولکس در سال 1908 تاسیس شد و تا به امروز توانسته به یکی از بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه تبدیل شود. اولین ساعت ضد آب توسط رولکس در سال 1926 ساخته شد. این برند نوآوری‌های مختلفی برای ساعت‌های خود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر تاریخ و ردیابی دو منطقه زمانی اشاره کرد. اولین ساعت جهانی که توانست در عمق 100 متری آب نیز مقاومت کند، ساعت رولکس بود. علی رغم شهرت جهانی ساعت‌ رولکس که باعث محبوبیت آن شده است، اما این برند ساعت‌هایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند که برخلاف کیفیت بالای خودشان قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

5. اورینت

ساعت‌های اورینت از جمله ساعت‌های معروف جهانی هستند. این ساعت‌ها را می‌توان به عنوان بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه ژاپنی شناخت. فعالیت این برند به سال 1901 باز می‌گردد. اما در اصل این برند توانست پس از گذشت 50 سال به یک شرکت تبدیل شود و ساعت به بازار عرضه نماید. اورینت همیشه برای تولید ساعت‌های مقرون به صرفه و باکیفیت خود توسط مشتریان مورد محبوبیت قرار می‌گیرد. کیفیت و ساخت برتر محصولات این برند باعث شده تا همچنان پس از گذشت بیش از 70 سال از تولید ساعت، ساعت‌های اورینت محبوبیت خود را در میان مردم حفظ کنند.

6. لیپ

یکی دیگر از بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه، لیپ است. لیپ در واقع یک ساعت فرانسوی است که برند آن در سال 1867 شروع به کار کرد. این شرکت برای اولین بار ساعت‌های جیبی خود را در سال 1908 وارد بازار کرد. پس از جنگ جهانی و بحران‌های موجود، همچنان این برند با 360 کارمند و 40 هزار مدل ساعت توانسته به یکی از برندهای مطرح تولید کننده ساعت در فرانسه شناخته شود. ساعت‌های لیپ خاص و منحصر به فردند و می‌توانند برای خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه انتخاب خوبی باشند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به ساعت‌های طرح قدیمی علاقه زیادی نشان می‌دهید، ساعت‌های لیپ را حتما بررسی کنید.

7. بولووا

بولووا را می‌توان به عنوان بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه در آمریکا شناخت. این برند از سال 1875 فعالیت خود را در نیویورک آغاز کرد و ساعت‌های جیبی و کلاسیک زیادی را به بازار عرضه نمود. این برند اولین ساعت الکترونیکی را به بازار عرضه نمود. با وجود بحران در تولید ساعت‌های کوارتز، این برند همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

8. تیسوت

برای معرفی بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه باید برند تیسوت را هم معرفی کرد که در سال 1853 تاسیس شد. این برند در کشور سوئیس فعالیت خود را آغاز کرد و توانست محبوبیت خود را حفظ کند. اگرچه ساعت‌های این برند به اندازه ساعت‌های کاسیو یا سیکو محبوبیت ندارند، اما این برند اصل خود را بر پایه وفاداری مشتریان قرار داده است. به همین خاطر خود را متعهد به تولید ساعت‌های خاص و خوش قیمت می‌داند.

ساعت‌های کاسیو

خرید بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه از افشین واچ

هر یک از بهترین مارک‌های ساعت مچی مردانه معرفی شده در این مقاله در کشورهای مختلفی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و طبیعتا عملکرد آن‌ها وابسته به کیفیت و مبدا تولید کننده است. به دلیل حساسیت واردات این ساعت‌ها به کشور ایران، کمتر مجموعه‌ای قادر به واردات ساعت‌های معروف جهانی است. اما افشین واچ با واردات کلیه مدل‌های ساعت مچی مردانه با برندهای معروف و مطرح، نیازهای شما را به خرید این ساعت‌ها با بهترین کیفیت و ضمانت اورجینال برطرف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *