کاربران عزیز سایت افشین واچ باید قبل از ثبت سفارش، ثبت نام و انجام هر اقدامی در این سایت از قوانین و مقررات ما آگاهی داشته باشند. بدیهی است که هر زمانی که ثبت سفارش در سایت انجام شود به منزله قبول کردن قوانین و مقررات از سوی کاربران می‌باشد. از این رو توصیه می‌شود که کاربران حتما قبل از ثبت سفارش در سایت افشین واچ قوانین و مقررات زیر را به طور کامل مطالعه کنند.

مراحل ثبت سفارش و خرید ساعت مچی

ثبت سفارش ساعت مچی از طریق این سایت به صورت اینترنتی انجام می‌شود. کاربران می‌توانند انواع ساعت‌های موجود در سایت را بررسی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنند. بدیهی است که انتخاب محصول اشتباه هیچ مسئولیتی را برای فروشگاه افشین واچ ایجاد نمی‌کند و کاربران باید مسئولیت انتخاب خود را برعهده بگیرند. حتما در هنگام ثبت سفارش و خرید اینترنتی ساعت، اطلاعات خود نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس را با دقت وارد کنید. هر گونه اشتباهی در اطلاعات وارد شده وجود داشته باشد، برعهده خود مشتری است و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. بدیهی است که وارد کردن ساعت به سبد خرید به معنای رزرو ساعت نیست و فقط زمانی ساعت برای مشتری در نظر گرفته می‌شود که مراحل پرداخت انجام شود.

ثبت سفارش در سایت افشین واچ در هر 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته قابل انجام است. از این رو کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی سفارش خود را در سایت ثبت کنند؛ اما اگر به هر دلیلی از جمله تمام شدن موجودی برخی از ساعت‌ها و آپدیت نشدن موجودی به علت تعطیلی‌های کشور، ساعت مورد نظر مشتری به اتمام رسیده باشد؛ حق کنسل کردن سفارش و بازگشت پول به حساب مشتری از طریق سایت وجود دارد. به طوری که حداکثر تا 48 ساعت بعد از کنسلی سفارش، پول به حساب مشتری بازگشت داده می‌شود.

ثبت سفارش ساعت با تعداد بالا

سایت افشین واچ یک سایت خرده فروشی ساعت است که امکان خرید انواع ساعت‌های زنانه و مردانه را فراهم می‌کند. با این حال ممکن است برخی از مشتریان علاقه مند به ثبت سفارش یک یا چند مدل ساعت با تعداد بالا باشند. با توجه به اینکه ممکن است موجودی ساعت‌ها محدود باشد، ضروری است که قبل از ثبت سفارش ساعت به صورت عمده با تیم ما در ارتباط باشید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل اتمام موجودی کالا، تعدادی از ساعت‌ها از سفارش حذف شوند.

رویه پرداخت و ارسال سفارشات

پس از ثبت سفارش از سوی مشتری بسته به پیک کاری فروشگاه و همچنین زمان ثبت سفارش، ساعت‌ها بسته بندی شده و برای ارسال آماده می‌شوند. بدیهی است که مشتری حقی در مورد انتخاب زمان ارسال سفارش ندارد و فروشگاه با توجه به موجودی کالا و پیک کاری خود، می‌تواند سفارشات را در زمان مناسب ارسال کند. البته سیاست این مجموعه، ارسال سریع و فوری سفارشات برای مشتریان است تا مشتریان بتوانند در کمتر از 7 روز کاری سفارش خود را دریافت کنند.

ارسال سفارشات در تبریز با پیک و در شهرهای مختلف دیگر ایران با پست انجام خواهد شد. بخش زیادی از زمان ارسال سفارشات برعهده شرکت پست است و شرکت مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال سفارشات به دلیل پیک کاری شرکت پست ایران ندارد. پس از تحویل سفارشات به پست، کد رهگیری در اختیار مشتری قرار داده می‌شود تا امکان پیگیری دقیق‌تر وجود داشته باشد.

تحویل و دریافت سفارشات

از زمانی که سفارشات به پست تحویل داده می‌شوند، مشتری باید منتظر دریافت سفارش خود باشد. اگر به هر دلیلی آدرس ارسالی توسط مشتری مشکل داشته باشد، پیگیری‌های لازم باید از طریق پست انجام شود و شرکت مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. همچنین با توجه به قوانین شرکت پست، تحویل سفارشات فقط باید به خود فرد و با کد ملی انجام شود. از این رو اگر سفارش به فرد دیگری به غیر از شما تحویل داده شده، مشکل برعهده شرکت پست می‌باشد.

مشتری موظف است که در هنگام دریافت سفارش خود و قبل از باز کردن بسته، حتما اطلاعات روی بسته را با اطلاعات خود مطابقت بدهد. اگر پرداخت در محل از سوی مشتری انتخاب شده باشد، باید در همان لحظه پرداخت انجام شود.

خسارت به ساعت‌ها

تیم افشین واچ مراحل بسته بندی و ارسال سفارشات را به صورت دقیق انجام می‌دهند تا هیچ آسیبی در اثر ضربه و فشار به ساعت‌ها وارد نشود. از این رو احتمال خسارت دیدن ساعت‌ها در حین ارسال بسیار پایین است. با این حال اگر به هر دلیلی شرکت پست به ساعت خسارت وارد کرده باشد، باید برای دریافت خسارت از خود شرکت پست اقدام کنید.

در موارد بسیار نادری ممکن است خرابی ساعت مربوط به حمل و نقل نباشد. در چنین شرایطی فقط 24 ساعت پس از دریافت سفارش زمان دارید تا مشکل را با بخش امور مشتریان ما مطرح کنید. پس از انجام بررسی‌های لازم، امکان بازگشت ساعت وجود دارد. در چنین شرایطی مشتری انتخاب می‌کند که ساعت جدیدی را بخرد یا همان ساعت با کیفیت سالم به او تحویل داده شود.

نحوه پرداخت آنلاین

کلیه مراحل پرداخت آنلاین سفارشات از طریق درگاه‌های مطمئن و مورد تایید بانک مرکزی انجام می‌شوند. نیازی به انجام مراحل کارت به کارت برای پرداخت نیست و شما می‌توانید از طریق همان سایت سفارش خودتان را ثبت کنید. با این حال اگر در حین ثبت سفارش و پرداخت با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید مشکل را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نحوه لغو سفارشات

لغو سفارش بعد از ثبت آن جزء قوانین و مقررات سخت گیرانه سایت است. چرا که به محض ثبت سفارش، یک موجودی از سایت کم می‌شود و ممکن است کاربر دیگری قادر به ثبت سفارش نباشد. از این رو توصیه می‌شود که مشتریان حتما در هنگام ثبت سفارش دقت کافی داشته باشند تا نیازی به لغو آن نداشته باشند. با این حال برای رفاه حال مشتریان و در موارد خاص، قبل از اینکه سفارشات ارسال شوند امکان لغو سفارش وجود دارد. ولی بعد از ارسال سفارش و تحویل آن به پست، به هیچ وجه امکان لغو و کنسلی سفارش وجود نخواهد داشت.

نحوه پیگیری و پشتیبانی افشین واچ

تیم پشتیبانی و پیگیری فروشگاه اینترنتی افشین واچ فقط در روزهای کاری یعنی شنبه تا پنج شنبه پاسخگوی سوالات، ابهامات و نظرات شما هستند. می‌توانید در این روزها با شماره تلفن‌های سایت ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. بدیهی است که در روزهای غیر اداری و روزهای تعطیلی رسمی در کشور، امکان پیگیری سفارشات به صورت تلفنی وجود ندارد؛ ولی سایت همچنان فعال خواهد بود.